2007-04-16

Elindultunk

Egy új magyar közösség vagyunk egy új Wow szerveren. A guildet azért hoztam létre, mert kiábrándultam az összes többiből, ennek ellenére, mint jó Paladin, szerettem volna segíteni az új játékosoknak. Többek között ezért sincs megkötés szintre vonatkozóan, mindenkit tárt karokkal várunk.

A szerencse folytán alakult úgy, hogy már a guild indulásakor több magyar vállalkozott az alapításra. Már szinte csak kizárólag magyarok vannak a guildben, ezért is lett a hivatalos nyelv magyar.

A nagy kivétel Kez a papnő, aki bár hozzám hasonlóan nagyon szívesen segít mindenkinek, nem tud magyarul, viszont oly sokat kalandoztunk már együtt, hogy csatlakozott hozzánk. Természetesen őt nem zavarja a magyar beszéd.

Én amúgy Gallager vagyok, Paladin. A többi tag legfrissebb listája megtalálható az Armory-ben. Az összes officer rangban lévő játékos tud új tagokat toborozni, de engem is megkérhettek erre.

Nagyjából 2-3 naponta, este 8-9 körül szokott indulni egy "tárlatvezetés", amikor is ellátogatunk egy szép, igény szerint kiválasztott instába, vagy megoldunk valami olyan problémát, ami az adott szinten nehézkes. Szóljatok, hogy merre menjünk és segítek.

Ja, ez az oldal ritkán fog frissülni. ;)

Jó játékot,
Gallagher

Nincsenek megjegyzések: