2007-04-30

Levelling guide-ok

Letöltöttem a két "nagy" leveling guide-ot. "Brian Kopps 1-70 Alliance Guide"-ját és a "Joana's Horde Leveling Guide 1-70" doksit. Hatékony.

Az a lényege ezeknek a doksiknak, hogy a lehető legrövidebb idő alatt, egyedül fel tudjunk húzni karakterünket olyan szintre, amilyenre csak szeretnénk. Feltehetőleg 70-re. :) Ezt úgy éri el, hogy a questek végigcsinálásának sorrendje optimalizálva van, hiszen a legtöbb idő a szaladgálással telik, főleg még a hátas időszak előtt (<40).

A doksik tartalma egy bazihosszú, számozott lista, hogy:
543. Menj ide, vedd fel a questet, aztán menj 54,46-ra és ölj meg három birkát, majd ..

Én a Kopps féle Alliance-t tolom. Kicsit nehézkes olvasni ALT-TAB-ozva, illetve néhány koordináta nem egyezik az enyéimmel, de ilyenkor ott van a http://www.thottbot.com és kijavít. Igazság szeint jó lett volna ezeket a hibákat kijavítani, de nem akartam szöszölni vele. Néha háromszor is át kellett olvasni, hogy mit is kell csinálni, de azért megyeget.

Most 15-dik szinten vagyok, Zing nevű Drenai Mage, és szerintem eszerint fogom tolni tovább, mert tényleg jó, ha vezetik tovább az embert. Most még itt a kezdő zónákban még rendben van minden, de aztán lehet, hogy megunom, mire visszajutok a régi helyekre, amelyeket már egyszer végigjátszottam Gallagherrel.

Ha bárkinek kell bármelyik guide, szóljon a játékban!

Üdv,
Gallagher

Nincsenek megjegyzések: